تغییرات بازار نساجی چین

آخرین تغییرات بازار چین 26 فبریه-11 مارس 2024

فیلامنت پلی استری

قیمت نفت خام همچنان در نوسان بود. بنابراین، هزینه مواد اولیه پلی استر نیز نوسان داشت. در بخش تولید کنندگان، عملکرد خرده فروشان به سطح نسبتاً بالایی بازگشته است. باتوجه به نوسانات کوتاه مدت الیاف پلی استر، موجودی کارخانه ها به تدریج کاهش یافته است. با نزدیک شدن زمان اتمام موجودی ذخایر برخی از خرده فروشان، می توان انتظار داشت که تولید و فروش کارخانه های پلی استر افزایش یابد. پیشنهاد می شود برای جلوگیری از هرگونه ریسکی، می توانید طبق سفارش خود خرید کنید. انتظار می رود که قیمت ها در کوتاه مدت همچنان بالا باشد. در بلندمدت، توجه به نوسانات هزینه مواد اولیه، پلی استر و وضعیت عملکرد خرده فروشان ضروری است.

الیاف کوتاه پلی استر

بازار الیاف کوتاه پلی استر ثابت بود و معاملات مبتنی بر مذاکره و توافق انجام شدند. در حال حاضر، اکثر قیمت ها در معاملات اولیه ثابت ماندند. در بلندمدت باید به هزینه های جانبی و وضعیت کار و عملکرد خرده فروشان توجه کنیم.

الیاف کوتاه ویسکوز

بازار الیاف کوتاه ویسکوز ثابت است. در حال حاضر، وضعیت معاملات کارخانه های اصلی الیاف کوتاه ویسکوز بسیار خوب است و آنها عمدتاً درحال انجام سفارشات خود هستند. بازار همچنان روند مثبت خود را حفظ کرده است. بنابراین توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه ریسکی، سطح مشخصی از موجودی را نگه دارید و ذخیره کنید.

اسپاندکس

در حال حاضر، بازار اسپندکس ثابت است. اما برخی از تامین کنندگان، بدلیل افزایش قیمت مواد اولیه اصلی، قیمت اسپندکس 1000 یوان در تن افزایش دادند. کارخانه ها سفارشات را به طور فعال ارسال می کنند. توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه ریسکی، بر اساس سفارشات و تقاضای خود خرید کنید. پیگیری سفارشات خرده فروشان و خرید اسپندکس جهت بازگردانی انبارها به شرایط قبل، باید مورد توجه قرار گیرد.

نایلون

قیمت بنزن خالص افزایش یافت و عرضه کاپرولاکتام کاهش یافته است. قیمت چیپس های پلیمری ریسندگی معمولی افزایش یافت و در ریسندگی با سرعت بالا غالبا بر اجرای قراردادها متمرکز بوده و قیمت ها نیز اندکی افزایش یافته است. توصیه می‌شود زمانی که قیمت در سطح نسبتاً پایینی است، بطور متوسط ​​ذخیره سازی کنید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/8yde

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *