چشم انداز بازار پنبه

چشم انداز بازار

چشم انداز بازار پنبه – دسامبر 2023

قیمت نخ پنبه در هند:

هند در نظر دارد، خود را به عنوان منبع نساجی و مقصد سرمایه گذاری قرار دهد. بنابراین، در ماه فبریه 2024، وزارت نساجی یک نمایشگاه نساجی بزرگ (Bharat Tex) را برگزار میکند تا سرمایه گذاران جهانی را برای سرمایه گذاری در این بخش و منسوجات جذب کند. انتظار می‌رود حدود 3500 غرفه‌دار، بیش از 3000 خریدار بین‌المللی و 40000 بازدیدکننده تجاری در این نمایشگاه شرکت کنند.

منطقه شمالی  هند

پنبه در روز دوشنبه در بازار شمال هند پیوسته بصورت صعودی معامله شد. قیمت ها تا عصر دیروز 40 تا 50  روپیه به ازای هرماند( 0.016 دلار/کیلوگرم) کاهش یافت. قیمت پنبه را در مناطق مختلف شمال هند در جدول زیر مشاهده میکنید.

منطقه مرکزی هند

قیمت لحظه ای پنبه در بازار غرب هند در روز دوشنبه ثابت ماند. قیمت پنبه را در مناطق مختلف مرکز هند در جدول زیر مشاهده میکنید.

پاکستان

پاکستان خواهان افزایش تولید محصولات کشاورزی با تکنولوژی مدرن و تخصص چینی است. بنابراین، چین از پاکستان در زمینه بذرهای هیبریدی با بهترین کیفیت و مقاوم به بیماری برای محصولات پنبه، کلزا و گندم حمایت خواهد کرد. به گزارش کراچی: به دلیل شرایط کارخانه های نساجی پاکستان  قیمت پنبه کاهش یافت. نرخ لحظه ای پنبه پاکستان 500 روپیه به ازای هر ماند (  0.05دلار/کیلوگرم) کاهش یافت و حجم تجارت نیز محدود باقی ماند. بحران در بخش نساجی افزایش یافته،  نساجی و سایر صنایع وابسته به دلیل افزایش شدید قیمت گاز به شدت تحت تاثیر قرار گرفته اند.

ویتنام

هدف انجمن نساجی و پوشاک ویتنام درمیان تحولات مثبت در سه ماهه آخر سال جاری، درآمد 44 میلیارد دلاری از صادرات نساجی پوشاک در سال آینده است. ایالات متحده بزرگترین واردکننده منسوجات و پوشاک ویتنام با گردش مالی بیش از 11 میلیارد دلار تا پایان سپتامبر 2023 باقی ماند. پس از آن ژاپن (حدود 3 میلیارد دلار)، کره جنوبی (2.43 میلیارد دلار) و اتحادیه اروپا (2.9 میلیارد دلار) قرار دارند. اما، صادرات ویتنام به اتحادیه اروپا با کاهش 13 درصدی نتوانست انتظارات را برآورده کند.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/x0n9

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *