روند بازار چین (9 تا 23 می 2022)

روند نمودار نخ و الیاف در چین

نفت خام

پارازایلین

اسید ترفتالیک خالص

مونو اتیلن گلیکول

روند بازار

  1. ایالات متحده در حال بررسی استفاده از ذخایر نفتی خود است و اتحادیه اروپا در مورد تحریم نفت خام روسیه به بن بست رسیده است، به علاوه موارد رو به افزایش آبله میمون در اروپا، که قیمت نفت را تا حدی محدود می کند. هزینه مواد خام پلی استر عمدتاً ثابت است.

 

  1. الیاف کوتاه پلی استر (PSF)

بازار PSF معمولی بوده و معاملات بر اساس مذاکره انجام میگردد. کارخانه ها براساس فوریت سفارش خرید میکنند. برای بلندمدت باید به وضعیت تولید و فروش و روند قیمت نفت خام توجه کرد.

  1. الیاف کوتاه ویسکوز (VSF)

بازار VSF پس از تعداد زیادی بازپرسازی کارخانه ها به حالت سکون برگشت، در حالی که کارخانه‌های سطح بالا هنوز مایل به افزایش قیمت هستند. بازار عمدتاً سفارشات را سریعا اجرا می‌کند.

  1. اسپاندکس

اسپاندکس همچنان مشتری مدار باقی مانده است، عرضه کافی است و بر اساس مذاکره معامله می شود. توصیه می شود برای جلوگیری از هرگونه خطر، بر اساس ضرورت سفارش خود اقدام به خرید نمایید.

  1. نایلون

قیمت بنزن خالص در سطح بالایی تثبیت شده و معامله CPL معمولی بوده است. قیمت ریسندگی با سرعت بالا به دلیل محدودیت عرضه همچنان بالا است، در حالی که معاملات ریسندگی با سرعت معمولی با مذاکره انجام می شود. کارخانجات عمدتاً محتاطانه عمل می‌کنند و براساس تقاضای خرید می‌کنند.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/qzde

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *