گامی در مسیر پوشاک اصفهان

به زودی مجموعه شهرک پوشاک اصفهان آماده بهره برداری خواهد شد و شاهد پیشرفت‌های روز افزون در صنعت پوشاک، کیف و کفش خواهیم بود.

روز چهارشنبه 8 بهمن ماه در نشستی که با حضور عبدالله بنهری فرماندار برخوار، فعالان عرضه پوشاک استان، نماینده سازمان صمت استان، نماینده اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: با توکل به‌خدا به زودی مجموعه ارزشمند شهرک پوشاک آماده بهره برداری خواهد شد و شاهد پیشرفت‌های روز افزون در صنعت پوشاک، کیف و کفش خواهیم بود.

وی افزود: مجوزهای لازم جهت واگذاری زمین آماده شده و امروز هیئت موسس تعیین می‌شود که به عنوان هیئت مدیره شرکت نیز خواهند بود و تمام کسانی که در شرکت فعالیت خواهند کرد باید سهم خود را نیز برای شروع پروژه پرداخت کنند.

سرپرست معاونت فرهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان ادامه داد: با  تشکیل هیئت موسس شرکت سهامی نیز تاسیس می‌شود که امکان ارائه سهام در بورس در آینده نه چندان دور وجود خواهد داشت.

وی با تاکید بر برنامه ریزی دقیق و سرعت در جهت راه‌اندازی شهرک افزود: فعالیت مجموعه شهرک پوشاک را در چند فاز کوچک آغاز کنید و شرایط را نحوی فراهم کنید تا افرادی که در مناطق اطراف شهرک بیکار هستند مشغول به کار شوند. کم کم افراد تجهیزات خود را به شهرک منتقل کنند و فعالیت خود را با پشتکار آغاز کرده و گسترش دهند. به تدریج نیز راه اندازی هتل، دانشگاه علمی کاربردی، رستوران و.. فعالیت‌های دیگر را در دستور کار قرار دهید.

در ادامه سید آرش امامی، دبیر صنعت اتاق بازرگانی و طراح شهرک پوشاک گزارش سیر مراحل آغاز پروژه تا اخذ استعلامات بیست و پنج گانه را توضیح دادند و پیشنهاداتی را برای ادامه فعالیت‌ها عنوان کردند و آمادگی واگذاری زمین‌های ملی را به هیئت موسس اعلام کرد.

همچنین عبدالله بنهری فرماندار برخوار اظهار کرد: فرمانداری تسهیل کننده امور است و تمام تلاش خود را به‌کار بستیم و در طول این مسیر با مشکلاتی نیز مواجه بوده‌ایم اما مشکلات را با جان و دل خریدیم به امید اینکه مسیر رشد را برای استفاده از ظرفیت‌های شهرستان فراهم کنیم و همچنان تمام قد در برابر مشکلات پیش رو می‌ایستیم تا آینده درخشانی را برای کشور رقم بزنیم.

همچنین حبیب الله شاه کرمی،رییس هیات مدیره انجمن صنایع نساجی استان اصفهان ضمن تشکر از حضور تمام فعالان حوزه پوشاک با تاکید بر اینکه برای تشکیل هیئت موسس باید نمایندگان از تمام فعالان حوزه پوشاک حضور داشته باشند، اظهار کرد: همچنین  نماینده از برخوار، سازمان صمت جزء هیئت موسس وجود داشته باشند.

وی تاکید کرد: پس از تشکیل هیئت موسس بر اساس نیاز سهم به نماینده و اعضای  آن اختصاص داده شود و در ادامه روند فعالیت نمایندگان تصمیم گیرنده خواهند بود.

همچنین ابراهیم خطابخش، رییس اتحادیه پوشاک اصفهان افزود: با توجه به اینکه ظاهراً کاری انجام نشده اما زحمات بسیاری صورت گرفته تا هم اکنون گرد هم جمع شویم و هیئت موسس شهرک را تعیین کنیم و با یاری خداوند پس از به پایان رسیدن پروژه مردم از تمام کسانی که در این راه خدمت کرده‌اند به خوبی یاد خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه انتخاب مدیر بسیار حائز اهمیت است، افزود: مدیر باید مدبر، دلسوز، کارآمد، انقلابی و از فعالان حوزه  صنعت پوشاک باشد تا شرایط را برای رشد و ارتقاء صنعت فراهم کند.

جلسه ی نیز با انتخاب هفت هیئت موسس از جمله حبیب الله شاه کرمی رییس انجمن نساجی، ابراهیم خطابخش رییس اتحادیه پوشاک، اکبر زاهدی رییس اتحادیه کیف و کفش، احمد تقی زاده رییس اتحادیه پارچه فروشان، سید آرش امامی رییس دانشگاه علمی کاربردی سپهر، دبیر صنعت اتاق بازرگانی و طراح شهرک پوشاک، عبدالله بنهری فرماندار برخوار و حسین‌علی حاجی دلیگانی نماینده مردم منطقه شاهین شهر به پایان رسید.

منبع: سایت ندای اصفهان

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/uyud

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *