تحریم های جدید ایران

تحریم های جدید صنعت فلز، ساخت و ساز ، معدن ، تولید و منسوجات ایران را هدف قرار داده است

تیم تحریم های ایالات متحده: ریچارد بورک، نیکول ارب، کلر ا. د لل، کریستینا برایتون-لوئیس، کریستینا زیسیس، پیترچسیک، امیلی هلند، ساندرا یورگنسن، مارگارت اسپایسر، آلانا توبه، آتا آکنر

در روز 10 ژانویه سال 2020، رئیس جمهور دستورالعمل جدید اجرایی (EO) با عنوان “اعمال تحریم به بخش های فرعی ایران” را امضا کرد ، که ساخت و ساز، معدن، تولید و منسوجات ایران را هدف قرار داد. در همان روز، دفتر کنترل دارایی های خارجی وزارت خزانه داری ایالات متحده (OFAC) صنعت فلزات ایران را با مسدود کردن دارایی بزرگترین تولید کنندگان فولاد، آلومینیوم، مس و آهن ایران هدف قرار داد و با مسدود کردن دارایی هشت مقام ارشد رژیم، رهبری ارشد را هدف قرار داد و همه آنها را به لیست نهاد یا شخص تحریمی(SDN List ) افزود .سرو کار داشتن یا معامله اشخاص آمریكایی با احزابی که در 10 ژانویه سال 2020 تعیین شدند و یا در آینده به موجب EO تعیین می شوند، نقض تحریم های ایالات متحده محسوب میشود. غیر آمریکایی هایی که با چنین احزاب مشخصی سر و کار دارند، در حوزه انجام فعالیت تحریمی قرارمیگیرند، که می تواند باعث تبدیلشان به احزاب تحریمی شده و منجر به محدودیت انجام معامله های تجاری و مالی با ایالات متحده شوند.

دستورالعمل جدید اجرایی ایران

درEO جدید (10 ژانویه سال 2020)، مسدود کردن و تحریم ویزای افرادی که تصمیم به فعالیت در بخش های هدفمند اقتصاد ایران و موسسات مالی خارجی که تسهیل برخی معاملات مرتبط را بر عهده دارند ، مجاز است که در زیر مورد بحث قرار گرفته است.

بخش ساخت و ساز، معدن، تولید و منسوجات ایران هدف تحریم ها قرار گرفت.

EO همچنین معاملات مربوط به ایالات متحده یا اشخاص آمریکایی در خصوص املاک و منافع افراد، که توسط وزیر خزانه داری تعیین می شود، با مشورت وزیر امور خارجه را منع كرد:

  • فعالیت در بخش ساخت و ساز، معدن، تولید و یا منسوجات یا سایر بخشهای اقتصادی ایران که ممکن است توسط وزیر خزانه داری با مشورت وزیر امور خارجه تعیین شود.
  • شرکت آگاهانه در معاملات قابل توجه برای فروش، عرضه یا انتقال به/ از ایران برای کالاها یا خدمات قابل توجهی که با بخش مشخص شده و یا مطابق با EO در ارتباط میباشد.
  • کمک، پشتیبانی و ضمانت مادی، مالی یا فنی یا طرف مادی، پشتیبانی مالی، مادی یا فنی از هر شخصی که طبق EO مسدود شده باشد.

منبع: www.whitecase.com

 

آخرین اخبار:

 

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/u35c

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *