الیاف پنبه

الیاف پنبه

پنبه معمولا در مناطقی با آب و هوای گرم تولید میشود. از ویژگی های بارز این الیاف می توان جذب بالا، انعطاف پذیری، مقاومت به اسید و قلیای ضعیف، راحتی پوشش، پایداری کم در برابر چین و چروک و جمع شدگی و غیره اشاره کرد. از جمله مهمترین پارامترهای کیفی در رابطه با الیاف پنبه، طول، ظرافت، استحکام، ازدیاد طول، یکنواختی، رنگ و میزان ضایعات است. طول الیاف به استحکام پارچه کمک می کند. در حالی که پنبه به دلیل دوام و جذب آن شناخته شده است، پنبه های مصری و پیما، با طول بلند خود، حتی مستحکم تر هستند. طول الیاف بلند استحکام پارچه را افزایش می دهد .

پنبه معمولاً به عنوان پارچه  بطور گسترده در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد. الیاف پنبه نه تنها برای پوشاک بلکه در تولید محصولات بهداشتی برای زنان در صنعت پزشکی نیز استفاده می شود. از پنبه خالص در محصولات بهداشتی استفاده میشود. علاوه بر این، کاربردهای مختلفی برای پنبه وجود دارد که در ادامه مشاهده میکنید.

1- از پنبه در پرده و فرش نیز استفاده می شود.

2-صنعت بهداشت و درمان از پنبه استفاده می کند.

3- پنبه به دلیل تنفس پذیری بالا، بسیار مورد توجه تولیدکنندگان ملحفه و کالای خواب  است.

4- پارچه پنبه ای در تماس با پوست لطیف است و برای لباس برای افراد در هر سنی مناسب است.

 5- سفره، دستمال و حوله نیز معمولاً از پنبه تهیه می شود.

از جمله کشورهای تولیدکننده ی پنبه می توان به هند، ازبکستان، پاکستان، برزیل، مصر، چین، آمریکا، استرالیا و غیره اشاره کرد.

واردات الیاف پنبه:

گروه بازرگانی بازار نخ و الیاف ایران با بیش از 20 سال سابقه در زمینه واردات الیاف پنبه از کشورهای هند، ازبکستان و غیره آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیزی است که تصمیم به ثبت پروفرم و واردات این لیف ارزشمند را دارند.

 

 

در خواست واردات

نخ  پنبه  جوت لاکرا ترویرا ویسکوز
photo_2023-06-03_12-46-13

مهندس سعیدی

مدیر فروش الیاف پنبه

سامانه خرید فروش الیاف پنبه

الیاف پنبه ایرانی ازبک ترکمن هندی

جدول قیمت نخ پنبه