راه حل ویژه نسل جدید اولون برای کالای خواب

راه حل ویژه نسل جدید اولون برای کالای خواب

ده سال قبل نسخه اولیه محصولات ( اولون) Evolon برای اولین بار به بازار وارد شد و این محصول خاصیت ضد مایت برای روکش ها را بدنیا ارائه کرد. نسل جدید ٍEvolon نشان استاندارد اکو تکس (استاندارد 100، محصول گروه 1، ضمیمه 6) را دریافت کرده است این گواهی نشان دهنده این است که این پارچه ها عاری از زیان و مواد اسیپ پذیر برای پوست کودک است.

نسل جدید اولون از میکروفیلامنت های سوپر تولید شده است به طوری که ضخامت آن نصف محصول قبلی و تراکم ان دوبرابر محصول قبلی است. این ویژگی باعث افزایش مسدود کردن مایت ها میشود.

علاوه براین به دلیل قابلیت تنفس و نفوذر پذیری در مقابل بخار اب و عایق حرارتی بودن، نسخه جدید اولون بهترین ویژگی های ترموفیرولوژی رابرای ارامش کامل فراهم کرده است. خواص و ویژگی محفاظتی نسل جدید اولون حتی بعد از شستشوی مکرر در دمای 95 درجه سانتیگراد ثابت می ماند.

اگر چه Evolon اولیه قبلا یک راه حل کامل برای تولیدکنندگان پوشش ضد مایت بود که به افراد مبتلا به آلرژی کمک می کند، ولی نسل جدید اولون در حال حاضر یک راه حل خاص بالش ها و کالای خواب پر شده از پر را ارائه میکند که حتی کوچکترین ذرات گرد و غبار را فیلتر میکند. همچنین محصول جدید ضد الرژی با کیفیت بالا و ظاهر بسیار شیکی را ارائه میدهد.

پارچه که در حال حاضر وارد بازار شده است، معیارو ازمون هاس سختی را برای عملکرد فیلتر کردن و فراهم کردن راحتی خواب مصرف کننده را سپری کرده است.

مرکز مستقل تحقیقات آلرژی اروپا (ECARF) که عمده فعالیت ان کمک به بیماران آلرژیک  و انتخاب کالاهای مناسب و خدمات مناسب است گواهی این محصول را به نشانه کیفیت صادر کرده است که این گواهی طبق استانداردهای بسیار محکم صادر میشود.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/faqr

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *