روند رو به بالا قیمت های مواد اولیه نایلون

ثبات و روند رو به بالا قیمت های مواد اولیه نایلون در نیمه دوم اگوست 2018

ثبات و روند رو به بالا قیمت های مواد اولیه نایلون در نیمه دوم اگوست 2018

قیمت های CPL (کاپرولاکتوم)در هفته پایانی چین روند باثباتی داشت در طول هفته های قبل در منطقه قیمتها کمی افزایش داشت که باعث محدود شدن عرضه این محصول شده بود.

شاخص کاپرولاکتوم کشورهای اسیایی خاور دور (FE) و جنوب شرقی اسیا طی هفته پایانی آگوست روند ثابتی داشت.  در چین  قیمت    CPL مایع در حدود 7 دلار در تن افزایش داشت  که نسبت به واحد پولی محلی افزایش زیادی است. این درحالی است که کالای جامد ان نیز هر تن 7 دلار افزایش قیمت داشت. شرکت سینو پک (Sinopec) قیمت های خود را برای ماه آگوست هر تن 16800 یووان ثابت نگه داشت. درحالی که قیمت شرکت فیبرانت (Fibrant) درماه اگوست برای ماده اولیه مایع 16900 دلار بود.

به طورکلی، انتظار میرود قیمت های CPL هفته های آینده به مراتب بالاتر از حد انتظار برود.

در هفته پایانی اگوست قیمت نایلون 6 در چین حدود 51 دلار در تن افزایش قیمت داشت. این درحالی است که چیپس سمی دال های اسپید در مقایسه با هفته دوم آگوست به میزان 36 دلار افزایش قیمت داشت.

طی هفته پایانی آگوست قیمت چیپس نایلون در چین به دلیل فعال بودن بازار کمی افزایش داشت. تولیدکنندگان در این هفته میزان تولید خود را افزایش دادند و سود بیشتری کسب کردند. خریداران عمده به دلیل کم بودن موجودی انبار همچنان تقاضای چیپس نایلون را افزایش دادند.

با این وجود شرکت Hongsheng در حال برنامه ریزی برای ساخت فاز دوم خود برای  تولید ماده اولیه نایلون ، سالیانه 100،000 تن پلیمر نایلون است که در ماه سپتامپر انجام خواهد گرفت.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/q5vt

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *