افزایش قیمت نخ و الیاف پلی استر در ماه اگوست

افزایش قیمت های الیاف پلی استر و نخ پلی استردر ماه اگوست

درهفته پایانی آگوست در بازار چین جیانگسو(Jiangsu) و چه‌جیانگ (Zhejiang) ، قیمت الیاف استیپل پلی استر 1.4 دنیر 6 سنت در هرکیلو افزایش قیمت داشت. در بازار فوجیان (Fujian) و شاندونگ (shandong) نیزPSF افزایش قیمت داشت و هر کیلو 8 سنت افزایش قیمت داشت. تولیدکنندگان PSF در چین قیمت های خود را به دلیل افزایش قیمت چیپس افزایش دادند.  قیمت چیپس پلی استر در آسیا در مقایسه با PTA و MEG افزایش بیشتری داشته است.

تولیدکنندگان عمده PSF تولید خود را کاهش دادند که منجر به  سختتر شدن عرضه این محصول شده است. انتظار میرفت در فصل رکود این الیاف قیمت ها کاهش یابد اما روند حرکت بازار متفاوت بود.

به طور کلی انتظار میرود که با توجه به کم بودن وجوه نقد و موجودی، قیمت های PSF در هفته های آتی نیز افزایش یابد.

این درحالی است که قیمت در هند در هفته پایانی آگوست بدون تغییر بود. در پاکستان قیمت PSF در این هفته افزایش یافت و  الیاف 1.4دنیر به ازای هر کیلو5 روپیه پاکستان افزایش قیمت داشت.

تولیدکنندگان نخ پلی استرفیلامنت به دلیل کم بودن موجودی قیمت های خود را افزایش دادند. برخی از تولیدکنندگان نخ پلی استر فیلامنت (PFY) تولیدات خود انبار کردند و حجم کمتری از تولید را به بازار عرضه کردند. در چین poy 75/72 و 75/36 نیز در هفته پایانی آگوست هر کیلو 6 سنت افزایش قیمت داشت. همچنین نخ DTY 75/72 هر کیلو 6 سنت و نخ FDY 150/96 هر کیلو 7 سنت افزایش قیمت داشت.

روز هم رفته در هفته پایانی آگوست شرایط تجاری خوبی برقرار بود و درحالیکه برخی از تولیدکنندگان شاهد موجودی منفی بودند ولی میزان تقاضا عادی بود.

پیش بینی میشود  نخ پلی استر فیلامنت در هفته های آتی نسبت به احتمال بالارفتن تقاضا، افزایش قیمت داشته باشند.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/e1r3

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *