افزایش20 درصدی صادرات منسوجات فنی ترکیه

تسهیلات صادرکنندگان

صادرات منسوجات فنی( صنعتی)  ترکیه در نیمه اول سال 2018 در حدود 20.1 % افزایش داشته است که به میزان 898 میلیون دلار رسیده است. بیشترین محصول صادراتی از ماه ژانویه تا ژوئن منسوجات بی بافت (nonwovens) بوده است. صادرات این محصولات 30.6 % افزایش داشته است که ارزش ان در حدود 294 میلیون دلار میباشد. این گروه از محصولات در حدود 32.7% محصولات نساجی ترکیه محسوب میشود. گروه دومی از کالاها که در نیمه اول سال 2018 صادر شده است محصولات بسته بندی است که ارزش ان درحدود 182 میلیون دلار بوده است. مجموع منسوجات فنی صادراتی  ترکیه 20.2 % میباشد.

یکی دیگر از محصولاتی که در نیمه اول سال فروش زیادی داشت پارچه چتر نجات است. صادرات این محصول در مقایسه با سال گذشته 135.7% افزایش داشته است.

آلمان یک از مهمترین بازار صادرات این محصولات محسوب میشود. صادرات نساجی آلمان در طی این دوره به ارزش 84 میلیون دلار آمریکا با افزایش 23.6 درصد بوده است.

 دومین کشور مهم، ایتالیا با ارزش صادراتی 58 میلیون دلار و افزایش 15.8 درصد میباشد. سومین بازار صادرات ایالات متحده آمریکا است. این کشور در نیمه اول واردات 58.5 میلیون دلار منسوجات فنی از ترکیه را وارد کرده است که سهم امریکا 6.5 % میباشد.

ارزش صادرات در 28 کشور عضو اتحادیه اروپا باافزایش 26.1% به میزان 480 میلیون دلار  رسید که سهم اتحادیه اروپا 53.4 % بوده است.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/12xx

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *