پایین آمدن ارزش روپیه به سود بخش پوشاک و نساجی

پایین آمدن ارزش روپیه به سود بخش پوشاک و نساجی

انتظار می رود که صادرات پوشاک، که در دو سال گذشته تقریبا رکود داشته باشد، بهتر شود. این صادرات به تولید کنندگان پوشاک کمک می کند تا مانع از افزایش قیمت مواد خام در بازار شود.  معاون رئیس شورا هنداعلام کرد: “هرچند، خریداران خواستار کاهش نرخ حتی برای سفارشات موجود هستند ولی ممکن است این صادارت برای ما کاملا سود نباشد.”

طبق گفته  یکی از مشاوران شورای توسعه صادرات پوشاک، پایین امدن ارزش روپیه در مقایسه با ساله گذشته باعث افزایش سود  بخش صادرات نساجی و پوشاک هند شده است. وی همچنان افزود”  در حال حاضر این پایین امدن ارزش روپیه رویه مثبتی داشته است. اما نوسانات تاثیر زیادی بر صادارت خواهد داشت. ” انتظار می رود که این مرکز مالیات های بازرگانی تعیین شده و هزینه های بازپرداخت را افزایش دهد، که باعث فشار بر روی صادارت پوشاک می شود.

رئیس کنفدراسیون صنایع نساجی هند، اعلام کرد: صادرات نخ به چین در ماه های آوریل و ژوئن 20 درصد افزایش یافته است. اگرچه ارزش یوان چین نیز پایین امده است که بر روی صادرات هند تاثیر گذار بوده است. وی افزود: ” ارزیابی روپیه در مقابل سایر ارزهای رقبا مهمتر است” از ماههای آوریل تا ژوئن پاییدن امدن ارزش روپیه باعث ایجاد فضای رقابتی برای صادرکنندگان شده است.

انتظار می رود پایین امدن ارزش روپیه، اثر مثبتی بر بخش نساجی و پوشاک داشته باشد.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/na57

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *