بازار پلی استر در ماه ژوئن

بازار پلی استر در ماه ژوئن

بازار پلی استر در ماه ژوئن

قیمت های اتیلن در ماه ژوئن در بازار آسیا بالاتر از حد انتظار  و تقاضا در چین بود. در اروپا ، قیمت مواد اتیلن در ماه  ژوئن به شدت افزایش یافت که تعمیرات مربوط به خط لوله غربی ARG نیز در این مورد بی تاثیر نبود. در ایلات متحده قیمت مواد پلی اتیلن بعد از تغییرات ساختاری و راه اندازی ظرفیت جدید کاهش داشت. قیمت ها در آسیا از ماه می به میزان 4.2% افزایش داشت در حالی که در اروپا این میزان افزایش 1.9% بود. در این ماه ایالات محده در حدود 1.5% کاهش قیمت داشت.

قیمت های پراکسیدل (PX) در آسیا در ماه ژوئن به دلیل کاهش میزان تقاضا ی خریداران با کاهش رو به رو شد، در ایالات متحده نیز به دلیل افزایش عرضه این محصول قیمت ان کاهش داشت. قیمت های پراکسیدل در اروپا نیز به دلیل کم شدن درخواست بازار آسیا، کاهش یافت. شاخص بازار آسیا CFR  چین ، درمقایسه با ماه می 2.9% کاهش یافت در حالی که در اروپا به میزان 0.7% کاهش داشت و در ایالات متحده نیز در حدود 4.1% کاهش قیمت مشاهده شد.

قیمت چیپس پلی استر در ماه ژوئن ( چیپس PET) در آسیا به دلیل  پایین امدن قیمت  MEG روند رو به پایینی داشت.قیمت های چیپس سمی دال   4/1٪ و چیپس سوپر برایت  4/7٪  کاهش داشت.

قیمت الیاف پلی استر (PSF) در ماه ژوئن چین به دلیلی حاشیه سود خریداران کاهش یافت، از اینرو  تولید کنندگان مجبور به کاهش قیمت های خود شدند تا درخواست کنندگان را ترغیب به خرید کنند. در پاکستان قیمت PSF در افزایش داشت. در هند، در ماه ژوئن، PSF بدون تغییرباقی ماند. در چین، قیمت الیاف پلی استر  1.4 D در مقایسه با ماه می به میزان 3 سانت کاهش داشت. در هند، قیمت الیاف 1.2 دنیر نسبت به ماه گذشته 2 سنت افزایش قیمت داشت.

قیمت نخ پلی استر فیلامنت (PFY) در چین در ماه ژوئن با وجود کاهش قیمت الیاف پلی استر در یک محدوده رنج قیمت باقی ماند.

قیمت ها در هند در طول ماه ثبات زیادی داشت. در چین، قیمت POY 75/72به ازای  هر کیلو 2 سنت کاهش داشت، در حالیکه قیمت POY 130/34 هند 2 سنت افزایش قیمت داشت . قیمت  POY 75/72 در چین  به میزان  سنت در هر3 کیلوگرم  افزایش داشت و به میزان 1.56-1.57 دلار در هر کیلوگرم در منطقه  Shengze رسید، در حالی که قیمت POY 130/34 هند در این ماه به میزان 5 سنت افزایش قیمت داشت.

قیمت  نخ 100% پلی استر اسپان در ماه ژوئن به دلیل کاهش قیمت بازار الیاف پلی استر ،در چین کاهش داشت.

در هند، قیمت نخ پلی استر اسپان به دلیل کاهش تقاضا روند ثابتی داشت .

 در پاکستان، قیمت نخ پلی استر اسپان بعد از رسیدن به بالاترین حد در ماه گذشته ، در ماه ژوئن به ثبات رسید. در منطقه  Shengze چین ، نخ پلی استر اسپان 32s از ماه می به میزان 10 سنت کاهش قیمت داشت. در هند قیمت نخ 30 پلی استر در بازار Ludhiana بدون تغییر باقی ماند.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/6sxj

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *