ویسکوز،بازار سایر الیاف را می بلعد

الیاف ویسکوز

دیلیپ گار مدیر عامل شرکت گراسیم می گوید” ویسکوز، بازار سایر الیاف را می بلعد.” او همچنان اضافه کرد که تجارت الیاف داخلی تا ماه مارس 2018 به میزان 22% افزایش داشته است. وی از افزایش زیاد خرید و فروش نساجی شرکت های VSF در اینده نزدیک خبر داد. بر اساس یک استراتژی صنایع گراسیم تا سال مالی 2021 بیش از 13,327 کرور روپیه در زمینه نساجی و سیمان سرمایه گذاری خواهد کرد.

انتظار میرود که این شرکت تمرکز خود را بر الیاف ویسکوز(VSF) قرار دهد تا بتواند بازار الیاف ویسکوز در هند را توسعه دهد.

سویشیل آگاروال، مدیر مالی گروه Aditya Birla، بیان کرد، کل هزینه سرمایه گذاری صنایع نساجی صنایع گراسیم  تا سال مالی 2021 ، به میزان 6427 کرور روپیه تعیین شده است. او همچنان بیان کرد ” هیات مدیره شرکت امروز میزان 1000 کرور روپیه سرمایه گذاری بیشتر را در بخش شیمیایی تصویب کرد. با در نظر گرفتن طرح سرمایه گذاری صنایع گراسیم برای تجارت  به میزان 7427 کرور روپیه تا پایان سال مالی 2021 و نیز افزایش ظرفیت 15-20 درصدی در کارخانه سیمان، میزان ظرفیت تجارت این شرکت در حدود 75% میباشد.

مقام ارشد گروه Aditya Birla Group روز چهارشنبه اعلام کرد که شرکت صنایع گراسیم در طول 24 تا 36 ماه آینده، بیش از 13،000 کرور روپیه در زمینه نساجی سرمایه گذاری خواهد کرد. این شرکت به دنبال افزایش ظرفیت و نوسازی تولید است و بیان میکند که میتواند در مدت کمتر از یکسال ظرفیت خود را تا 75% افزایش دهد.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/rjde

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *