سرعت جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر می‌شود

سرعت جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر می‌شود

سرعت جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیشتر می‌شود

محمد نهاوندیان، معاون اقتصادی رئیس‌جمهور در رابطه با مهمترین استراتژی و راهبرد دولت دوازدهم گفت: همانطور که آقای روحانی در مراسم تحلیف و همچنین در دو سخنرانی خود در معرفی کابینه در مجلس شورای اسلامی سخن گفتند، با توجه به اینکه اولویت نخست تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری برای کشور مساله تولید و اشتغال است، این موضوع مورد تاکید و توجه جدی دولت دوازدهم است و مساله نخست ما است.

سامان جدیدی برای هماهنگی‌های اقتصادی مورد توجه است

او با بیان اینکه برای دستیابی به این هدف هماهنگی در سیاست‌ها و اقدامات اقتصادی مورد توجه جدی است، اظهار داشت: برای این کار، سامان جدیدی برای هماهنگ‌سازی در سیاست‌ها و اقدامات طراحی شده است که ان‌شاالله با هم‌افزایی در سیاست‌های پولی، مالی، مالیاتی و ارزی بتوانیم سرعت بیشتری را با هدف بسیار روشن ایجاد اشتغال در حدود یک میلیون نفر در سال داشته باشیم.

ریاست ستاد اقتصادی دولت با رئیس‌جمهور است

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آیا هماهنگی تیم اقتصادی دولت تحت نظر شما در معاونت اقتصادی است؟ تصریح کرد: در ستاد اقتصادی که به ریاست خود آقای رئیس‌جمهور تشکیل می‌شود، این هماهنگی سازماندهی می‌شود و با تقسیم کار، پایش و پیگیری امور مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. نهاوندیان در پاسخ به این سوال که آیا وظایف معاونت اجرایی رئیس‌جمهور در معاونت اقتصادی ادغام شده است؟ خاطرنشان کرد: هم‌اینک اولویت آن است که در میان دستگاه‌های موجود اقتصادی حدالامکان عملیات اجرایی در آنها متمرکز شود و ما در ستاد اقتصادی دولت هماهنگی‌ها را ایجاد کنیم.

سرعت جذب سرمایه‌گذاری خارجی بیش از پیش خواهد بود

او در پاسخ به سوالی در رابطه با جذب سرمایه‌گذاری خارجی ابراز داشت: مطمئنا ثمرات اقتصادی‌ که با شکستن تحریم‌ها و توافق برجام داریم، باید خود را در حوزه دستیابی به بازار، فناوری و سرمایه‌گذاری خارجی تجلی دهد و حتما در این راستا سرعتی بیشتر از پیش را شاهد خواهیم بود

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/4uz3

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *