تولیدکنندگان صنعت نساجی تایوان به قهرمانان پنهان فیفا 2022 تبدیل شدند:

تولیدکنندگان صنعت نساجی تایوان به قهرمانان پنهان فیفا 2022 تبدیل شدند:

 16 نوامبر2022 تولیدکنندگان نساجی تایوان آخرین نوآوری های خود را در جام جهانی فوتبال در دوحه قطر به نمایش گذاشتند.

قهرمانان پنهان در رختکن، چند پیراهن نوآورانه مقاوم در برابر پارگی طراحی کرده اند که توسط چند تیم ملی در این مسابقات مورد استفاده قرار گرفته است. طبق بیانیه مطبوعاتی فدراسیون نساجی تایوان، طی چند سال گذشته، تولید کنندگان منسوجات این کشور به طور مداوم به زباله ها جان تازه ای بخشیده اند.

هنگامی که تیم ملی فوتبال انگلیس پس از 28 سال در سال 2018 دوباره وارد مرحله یک چهارم نهایی شد، دفتر بریتانیا در تایوان در یک پست ویژه در فیس بوک از تولیدکنندگان نساجی محلی تشکر کرد و گفت: نخ های ساخته شده از بطری های پت بازیافتی دوستدار محیط زیست و فناوری دوخت بدون درز می تواند اصطکاک پیراهن ها را روی بدن را کاهش دهد. پیراهن هایی که این بار توسط تیم انگلیس استفاده می شود، همگی توسط این فناوری های نساجی تایوانی ساخته شده اند.

تولیدکنندگان منسوجات تایوان جدیدترین نوآوری‌های خود را در جام جهانی 2022 قطر، در نمایشگاه کاربردی نساجی نوآورانه تایپه (TITAS) در اکتبر به نمایش گذاشت و از مجموعه پارچه‌ای خلاقانه که در برابر رطوبت مقاوم هستند را رونمایی کرد. طبق آمار، 9 تیم از کشور های مختلف از جمله آلمان، ژاپن، اسپانیا، آرژانتین، مکزیک، بلژیک و ولز که به فینال راه یافته اند پیراهن‌های ساخته شده از این پارچه جدید را خواهند پوشید.

طبق گزارشات، ساختار پارچه به طور خاص برای هر تیم طراحی شده است. شرکت Shinkong Synthetic Fibers از الیاف پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی خود (PET) ، برای ایجاد پیراهن های ورزشی مقاوم در برابر پارگی برای چندین تیم ملی در جام جهانی فوتبال امسال در دوحه قطر استفاده کرد، زیرا این پیراهن ها رطوبت گیر است و برای ورزش های پرتحرک مناسب هستند. صنعت نساجی تایوان دارای یک زنجیره تامین کامل بالادستی و پایین دستی است که می تواند به سرعت به الزامات برند مانند پایداری پاسخ دهد. برای ایجاد محصولات با ارزش افزوده بالا با سهم بازار جهانی بیش از 70 درصد به تحقیق و توسعه نیاز دارد. “زمان حال، همه چیز است”. این شعار به لحظه ای اشاره دارد که شما رویا را اجرا می کنید و به هدف خود می رسید و صاحب زمان حال می شوید. این بدون شک احساس غروری است که این قهرمانان پنهان در رختکن  یعنی تولیدکنندگان نساجی تایوان، باید امروز احساس کنند.

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/6lhv

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *