نوآوری جدید در خط تولید بی بافت

نوآوری در خط تولید بی بافت

شرکت آلمانی تروشلر در مصاحبه ای مطبوعاتی از معرفی دستگاه های جدید خود برای خط تولید پارچه های بی بافت از الیافی مانند لنین، همپ، الیاف سلولز بازیافتی، پنبه و انواع دیگری از الیاف طبیعی در نمایشگاه پیش رو که 21-24 ژوئن2022 در فرانکفورت برگزار میشود خبر داد.

همچنین این شرکت به همراه شرکت نرم افزاری شریک خود، Proptium، خبر از معرفی T-ONE ، نوعی محیط دیجیتال برای تولیدکنندگان انواع بی بافت های پلیمری داد. T-ONE وظایفی مانند کنترل کیفیت و مدیریت مواد اولیه را پشتیبانی کرده و نظارت سیستماتیک بر خط و جمع آوری داده ها را برای بهینه سازی خط امکان پذیر می کند.

تمرکز دیگر این شرکت بر تولید منسوجات بی بافت بادوام برای کاربرد در خودرو یا مصرف در فیلتراسیون، ساختمان سازی و سایر ساخت و ساز ها عنوان شده است.

این شرکت ادعا کرده است که خط تولید بی بافتی با بهره وری بالا و عمر طولانی به نمایش خواهد گذاشت. طبق گفته Trutzschler، بازدیدکنندگان می‌توانند انتظار نوآوری‌های عالی و راه‌حل‌های قابل اعتمادی را داشته باشند که بهره‌وری را در خطوط سوزن‌زنی، اسپان لیس با سرعت بالا و خطوط باندینگ حرارتی و شیمیایی افزایش می‌دهد.

این شرکت همچنین سیستم های جدیدی را برای اکسترود کردن و ریسندگی نخ های صنعتی (IDY) با الیاف بشرساخته مانند پلی آمید، پلی پروپیلن و پلی استر را نیز معرفی می کند.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/bo3d

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *