کمبود پنبه خام در صنعت نساجی اتیوپی

کمبود پنبه خام در صنعت نساجی اتیوپی

صنعت نساجی اتیوپی با کمبود پنبه خام مواجه است ، بنابر مطالعات انجام شده واردات انواع بهبود یافته پنبه به عنوان یک راه حل اثربخش به منظور رفع کمبود در نظر گرفته شده است .

به گزارش ” ایران یارن – بازار نخ و الیاف ایران ” اتیوپی قانون واردات انواع پنبه بهبود یافته و مقاوم در برابر آفات را تصویب کرد.
موسسه توسعه صنعت نساجی اتیوپی ETIDI اعلام کرد که صنعت نساجی اتیوپی با کمبود پنبه خام مواجه است . بنابراین به جهت رسیدگی به حل این مشکل تصمیم به واردات پنبه بهبود یافته و مقاوم در برابر آفت گرفته است .

سیلیشی لیما مدیر کل ETIDI اعلام کرد بنابر مطالعات انجام شده واردات انواع بهبود یافته پنبه به عنوان یک راه حل اثربخش  به منظور رفع کمبود در نظر گرفته شده است .
در حال حاضر این کشور اتیوپی اعلام کرده که اجازه نامه واردات انواع پنبه را صادر کرده است .

فصیل تدیسی رئیس نساجی اتیوپی و انجمن تولیدکنندگان پوشاک معتقد است : علت کمبود پنبه در اتیوپی به دلیل افزایش تعداد صنایع نساجی در سال های اخیر می باشد .
وی همچنین معتقد است کمبود پنبه همراه با کیفیت پایین ،  نساجی اتیوپی را تحت تاثیر قرار داده است و باعث شده صنایع نساجی این کشور نتواند اقدام به تولید محصول قابل رقابت با ظرفیت کامل نماید .

ملیسا مکوریا مدیر بازرسی و توسعه پنبه اتیوپی می گوید این کشور تصمیم دارد برداشت انواع جدید پنبه را تا 40 درصد افزایش دهد.

گردآورنده این خبر ایران یارن — بازار نخ و الیاف ایران

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/ko5d

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *