افزایش 32 درصدی صادرات اسپاندکس از چین

لاکرا

بنابر گزارش منتشر شده توسط گروه آنالیز بازار CCF، میزان صادرات اسپاندکس در چین از 29% در سال 2019 به 32% در سال 2021 (از ژانویه تا سپتامبر) افزایش یافت. در میان کشورهای مختلف وارد کننده ی اسپاندکس از چین، ترکیه در صدر گروه قرار دارد. از دیگر کشورهای وارد کننده ی آن از چین می توان به کلمبیا، بنگلادش، تایوان و هند اشاره کرد.

مهمترین شهرهای صادرکننده ی اسپاندکس در چین Zhejiang, Jiangsu, Guangdong, Chongqing, Henan و Shandong هستند.

پیش بینی ها نشان میدهد بازار جهانی اسپاندکس به واسطه ی پیشرفت دستگاه ها و به وجود آمدن تکنولوژی های جدید، تا سال 2023 نسبت به سال 2016 بیش از 80 درصد رونق خواهد یافت.

از ویژگی های بسیار خوب اسپاندکس که با نام الاستان یا لایکرا نیز شناخته می شود میتوان به  الاستیسیته بالا، راحتی در بازیابی فرم اصلی، دوام، سبک وزن بودن و مقاومت در برابر نور UV اشاره کرد. از این نخ در تولید شلوارهای چسبان، دستکش، لباس های ورزشی به ویژه برای دوچرخه سواران و لباس شنا و موارد دیگر استفاده می شود. در حقیقت خاصیت ارتجاعی استثنایی الیاف اسپندکس سهولت حرکات بدن ورزشکار را فراهم میکند.

در تهیه ی لباس، اسپاندکس معمولاً با پنبه یا پلی استر مخلوط می‌شود و درصد کمی از پارچه نهایی را تشکیل می‌دهد که و بنابراین زیر دست و ظاهر سایر الیاف حفظ میشود.

با توجه به شکل زیر می توان دریافت که خشک ریسی با 39.6 درصد از مهمترین روش های تولید اسپاندکس در دنیا محسوب میشود.

شکل زیر بزگترین نواحی مصرف کننده ی اسپاندکس در دنیا را نشان میدهد. بنابر این گزارش، آسیا در سال 2019 بزرگترین بازار مصرف این الیاف بوده است. افزایش تقاضای محلی در این منطقه، گسترش شهرنشینی و بهبود سبک زندگی مردم عنوان شده است.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/716b

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *