چشم انداز بازار پنبه (2 سپتامبر 2021)

بازار پنبه جهانی

سرفصل مهمترین اخبار هند و جهان

  • به گزارش رسانه های محلی هند، متاسفانه محصول پنبه ی پنجاب و هاریانا تحت حمله ی آفات قرار گرفته است.
  • به گزارش اسلام آباد، انجمن پنبه کاران پاکستان به دلیل مناسبتر بودن شرایط آب و هوایی امسال نسبت به سال گذشته انتظار تولید 46 میلیون عدل پنبه را دارد.

 

قیمت نخ پنبه FOB (قیمت درِ کارخانه) در هند:

جدول زیر قیمت لیف پنبه در نقاط مختلف جهان در 2 سپتامبر 2021 را نشان میدهد:

پاکستان

  • نرخ رسمی پنبه در بازار محلی پاکستان 300-400 روپیه بر مندی بود. به گفته ی تحلیلگران پنبه، بالا بودن نرخ پنبه در بازار محلی این کشور تحت تاثیر بازار بین المللی است. نرخ پنبه در سیند و پنجاب به ترتیب بین 13800 تا 13900 و 13900 تا 14000 بر مندی بود.
  • به گزارش اسلام آباد، پاکستان امسال انتظار تولید 46 میلیون عدل را دارد که دلیل آن را بهبود شرایط آب و هوایی نسبت به سال گذشته دانست. در این میان انتظار میرود 3.5 میلیون عدل از آن مربوط به محصولات سیند باشد. دولت قیمت پنبه را برای امسال 5000 روپیه به ازای هر 40 کیلوگرم اعلام کرد.

هند

  • به گزارش خبرگزاری های محلی هند، محصول پنبه هاریانا و پنجاب دچار آفات شده است. به گفته ی کشاورزان این مناطق دست کم 30-40 درصد از محصول پنبه در این مناطق تحت تاثیر حمله آفات قرار گرفته است. متاسفانه با توجه به اینکه تخم ها و لاروها در داخل گل پنبه قرار دارند، کشاورزان تا زمانی که میوه های پنبه باز شوند قادر به اطلاع از حمله آفات نیستند و آن موقع بسیار دیر است.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/5s42

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *