همکاری شرکت LYCRA و HeiQ حوزه منسوجات

بنابر گزارش منتشر شده در تاریخ 15 جولای 2021 (منبع خبر، The LYCRA Company)، همکاری شرکت های بزرگ LYCRA و HeiQ نوید بخش آینده ای روشن در زمینه ی نوآوری، بهبود کیفیت و پایداری کالا را برای کلیه ی مصرف کنندگان در دنیا است. طی مذاکرات صورت گرفته از اوایل سال 2019، HeiQ و LYCRA تصمیم گرفته اند که از توانمندی ها و نقاط قوت مشترک خود در علوم نساجی، شبکه های تجاری و بازاریابی جهانی استفاده کرده تا سیستم های نوآورانه را به بازارهای جهانی نساجی سوق دهند.

استیو استوارت (Steve Stewart) مدیر ارشد نوآوری و برندسازی شرکت LYCRA از برقراری این همکاری که گفتگوها در خصوص آن از دو سال پیش آغاز شده بود ابراز خرسندی کرد.

با توجه به این که شرکت LYCRA از دید مصرف کنندگان یکی از بهترین برندها در حوزه ی نخ و پارچه های کشی، گرم و خنک است و از طرف دیگر شرکت HeiQ  نیز به واسطه ی محصولات پایدار، هوشمند، ضد میکروب و نوآورانه ی خود شهرت فراوانی دارد، انتظار می رود همکاری این دو شرکت با به کار گیری متخصصان نساجی، نتیجه ی چشم گیری به دنبال داشته باشد.

طبق گزارش منتشر شده نخستین محصول حاصل از همکاری این دو شرکت تحت عنوان برند LYCRA® freshFX® در تابستان رونمایی خواهد شد که امید است راحتی پوشش و کیفیت پارچه های شرکت LYCRA و خاصیت ضد میکروبی و طراوت پارچه های شرکت HeiQ  را به همراه داشته باشد و بُعد جدیدی از نوآوری، راحتی پوشش و اطمینان را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد.

مراحل اولیه تولید این محصول در حال حاضر در حال انجام است و تمرکز اولیه بر زنجیره های تامین چین و برای مصرف کنندگان چینی، به ویژه برای عرضه در نمایشگاه Intertextile که در شانگهای در پایان ماه آگوست برگزار می شود قرار دارد.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/j23u

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *