چشم انداز بازار پنبه (22 آوریل 2021)

چشم انداز بازار پنبه

قیمت نخ پنبه FOB در هند

جدول زیر قیمت لیف پنبه در نقاط مختلف جهان در 22 آوریل 2021 را نشان میدهد:

چشم انداز پنبه

پاکستان

  • آرام کردن بازار پنبه: به گزارش منابع بازار روند کند در بازارهای داخلی همچنان ادامه دارد و حجم بازار هنوز کم است. خبرگذاری ها پیش بینی افزایش 7 تا 10 درصدی قیمت نخ پس از ممانعت واردات را داشته اند. نرخ پنبه در Sindh ، 80-1.83 گزارش شده است.

چین

  • چین در حال تهیه یک استاندارد جایگزین برای پنبه ی BCI است: بر اساس گزارش رسانه های دولتی، چین به زودی نسخه خود از استاندارد پنبه (BCI) را تهیه می کند. مسئول مرکز تحقیقات پنبه دیجیتال سین کیانگ که یکی از ارائه دهنده گان خدمات پنبه مستقر در پکن است، با همکاری انجمن مد چین و صندوق توسعه صنعت بذر مدرن با حمایت وزارت دارایی این طرح را رهبری خواهد کرد. دبیر کل مرکز تحقیقات پنبه دیجیتال سین کیانگ گفت: “پس از سالها فشار استانداردهای BCI، ما فقط می خواهیم مارک پنبه خود را بسازیم تا حرف بیشتری در صنعت پنبه و نساجی داشته باشیم.” به گفته وی، برنامه پنبه عمدتا بر بهبود بهره وری تولید از طریق دیجیتال سازی، فرایند تولید پنبه با قابلیت ردیابی، تولید کربن کم و تولید پنبه با کیفیت بالا متمرکز خواهد بود.

اخبار پنبه و منسوجات

  • نساجی MSME عدم قطعیت در ظرفیت تولید را در پی شروع کرونا در هند مشاهده کرد: MSMEدر بخش نساجی، که قبل از شروع موج دوم کرونا در مارس سال جاری تا 90 درصد از ظرفیت تولید قبل از Covid خود را بازیابی کرده بود، در هفته های جاری به عدم اطمینان در تجارت رسید. در طول Covid، هند با بیش از 600 شرکت برای تولید تجهیزات حفاظت شخصی (PPE) در حال حاضر به عنوان دومین تولید کننده بزرگ PPE در جهان شناخته میشود. بازار جهانی برای این مورد تا سال 2025 بیش از 5 بیلیون دلار خواهد رسید.
  • کشاورزان آمریکایی امیدوار به بارش باران در فصل کشت پیش رو هستند: کشاورزان آمریکایی نیاز شدیدی به بارش باران در فصل جاری که از اواسط ماه مه شروع و در اواخر ماه ژوئن پایان میابد دارند. گزارشات نشان داده است وضعیت بارش باران در این فصل به بدی سال 2011 خواهد بود.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/pjm6

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *