قیمت پروپیلن در آسیا ثابت باقی ماند

تجارت جهانی الیاف کوتاه نایلون از سال 2017 رونق گرفت

آخرین اخبار پلی‌پروپیلن

صنعت پتروشیمی | 27 می 2020| polymerupdate.com

در روز سه‌شنبه برخلاف افزایش انرژی بالادست، قیمت پروپیلن در آسیا ثابت باقی ماند. قیمت پروپیلن FOB کره در سطح 755 دلار در هر تن بود که نسبت به روز دوشنبه تغییری نداشت. قیمت پروپیلن چین نیز در سطح پایدار 795 دلار باقی ماند.

پتروشیمی Sinopec SABIC Tianjin در تاریخ 9 می 2020 نفتا کراکر خود را برای تعمیر و نگهداری تعطیل کرد و به نظر می‌رسد این پروسه تعمیر و نگهداری به مدت دو ماه طول بکشد. این تولیدکننده واقع شده در چین ظرفیت تولید اتیلن به مقدار 1 میلیون تن در سال و تولید پروپیلن 540 هزار تن در سال را دارد. همچنین نفتا کرارکر دیگری در جیانگسوی چین که ظرفیت تولید اتیلن 750 هزار تن در سال و پروپیلن 400 هزار تن درسال را دارد در تاریخ 30 اپریل 2020 به منظور تعمیر و نگهداری تعطیل و انتظار می‌رود تا اواسط ماه ژوئن تعطیل باشد.

در روز دوشنبه، برخلاف قیمت بالای بالادست، قیمت پروپیلن در آمریکا ثابت باقی ماند. طبق توافقات بازار، قیمت گرید پروپیلن برای ماه اپریل 26 cents/lb  تعیین شد که 2 cents/lb کمتر از قیمت آن در ماه مارچ بود.

شنیده‌ها از منابع پلیمرآپدیت مستقر در چین حاکی از آن است که یک تولیدکننده عربستان سعودی گرید هموپلیمر پلی‌پروپیلن خود را در سطح 1000 دلار بر تن و گرید کوپلیمر مشکی پلی‌‎پروپیلن خود را در سطح 1050 دلار بر تن پیشنهاد داده است. همچنین این تولید کننده کوپلیمر رندم خود را به قیمت 1100 دلار بر تن ارائه می‌کند.

این پیشنهادات برای حمل و نقل تا اواخر ماه ژوئن اوایل ماه جولای با cFR بندر اصلی چین ارائه شده است.

آخرین اخبار:

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/p1gn

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *