پنبه کاران پنجاب در اعتراض به دنبال خسارت

پنبه کاران پنجاب در اعتراض به دنبال خسارت

کشاورزان پنجاب خواستار خسارت 20,000  روپیه ای به خانواده های کارگرانی هستند که به خاطر آسیب رسیدن به محصول پنبه کار خود را از دست داده اند

به گزارش ” ایران یارن – بازار نخ و الیاف ایران ” به دنبال حمله نوعی مگس سفید به محصول پنبه در پنجاب کشاورزان تقاضای پرداخت 40,000  روپیه  برای هر هکتار پنبه به پنبه کارانی شدند که از این موضوع خسارت دیده اند.

از این رو کشاورزان تحت نظر 8 اتحادیه پنجاب نسبت به این موضوع اقدام به اعتراض نمودند.

کشاورزان از محل تجمع خود تا ساختمان کشاورزی باتیندا (Bathinda) با شعارهایی علیه دولت راهپیمایی کردند.

علاوه برآن، کشاورزان خواستار خسارت 20,000  روپیه ای به خانواده های کارگرانی هستند که به خاطر آسیب رسیدن به محصول پنبه کار خود را از دست داده اند.انها همچنین خواهان اقدامی شدید علیه شرکت های تولید کننده آفت کش و فروشندگان آفت کش های تقلبی شدند.

شینگارا ساین من (Shingara Singh Mann) یکی از روسای اتحادیه باتیندا بیان کرد که در حدود 9.5 لک (lakh) در هر هکتار محصول پنبه به دلیل آفت خسارت دیده است و این اعتراض تا زمانی که کشاورزان خسارت خود را دریافت نکنند ادامه خواهد داشت. این فرد همچنان افزود “ما همچنان در حال اگاه کردن و تشویق کردن کشاورزان روستایی هستیم تا برای دفاع از حق خود در این اعتراض شرکت کنند.”

 گردآورنده این خبر ایران یارن — بازار نخ و الیاف ایران

سایت ایران ­یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/7iy0

بازار نخ و الیاف ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *