کاهش قیمت پنبه در بازار پنبه محلی پاکستان

کاهش قیمت پنبه در بازار پنبه محلی پاکستان

بازار پنبه محلی در پاکستان شاهد کاهش قیمت در یک ماه اخیر به  هر من maund) 4.800 )روپیه پاکستان (  حدود 37.324 کیلوگرم ) بوده است.

به گزارش ” ایران یارن – بازار نخ و الیاف ایران ”  بازار پنبه محلی در پاکستان شاهد کاهش قیمت در یک ماه اخیر به  هر من maund) 4.800 )روپیه پاکستان (  حدود 37.324 کیلوگرم ) بوده است این  کاهش به دلیل اجتناب خرید عمده مالکان نساجی  از روز پنج شنبه می باشد.

انجمن پنبه کراچی نرخ پنبه  را برای سومین روز کاری متوالی بدون تغییر هر من maund) 4,500  )روپیه پاکستان اعلام کرد. طبق گزارش ها بالاترین قیمت روز گذشته از  4,825 روپیه به میزان 4,780 روپیه می باشد.

این انجمن همچنین افزود، تجار و بازرگانان 9,400 عدل  را در حدود 4,550  تا 4,780  روپیه خریداری کردند که این میزان نسبت به مقایسه با میزان 10,200 عدل  با قیمت 4,500 تا 4,825 روپیه کاهش داشته است.

طبق نظر یک کارگزار ارزی پنبه در کراچی ، بازار باید در ماه اگوست شاهد افزایش میزان تقاضا باشد. هرچند روند کند فروش در نخ پنبه هنوز به تولید کنندگان پنبه اجازه بهبود موقعیت خود را نداده است.

در طرف مقابل قیمت جهانی نخ پنبه در بازار جهانی و در نیویورک یه طور چشمگیر ی افزایش یافته است. در ماه اکتبر این قیمت ها 3 سنت به میزان 65.71 در هر پوند افزایش یافت و این درحالی است که در ماه دسامبر به 2.87  سنت افزایش به میزان 64.69 سنت در هر پوند  میباشد.

گردآورنده این خبر ایران یارن — بازار نخ و الیاف ایران

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

 

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/5oxf

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *