استفاده 50 % پلی استر بازیافتی در محصولات آدیداس

در سال 2020 برای اولین بار بیش از 50 % پلی استر استفاده شده در محصولات آدیداس از پلاستیک بازیافتی ضایعاتی تامین می شود. در چشم انداز سال 2024 این شرکت فقط پلی استر بازیافت شده استفاده خواهد کرد. در سال 2020، شرکت پوشاک ورزشی همچنین قصد دارد رکورد 15 تا 20 میلیون جفت کفش با زباله های پلاستیکی جمع آوری شده از سواحل و مناطق ساحلی تولید کند.
استفاده از پلاستیک بازیافت شده در محصولات بخشی از تلاش های این شرکت برای جلوگیری از تولید ضایعات پلاستیکی و جلوگیری از آلودگی اقیانوس های جهان است. استفاده از مواد بازیافتی تنها یک نمونه از فعالیت های آدیداس است. طیف وسیعی از استفاده از مواد تجدید پذیر، جلوگیری از تولید ضایعات و انواع جدیدی از برنامه های برگشت کالا های استفاده شده، برای حفاظت از محیط زیست انجام می شود. این شرکت در بیانیه رسانه ای گفت: در سال 2020 ، آدیداس دسته بندی محصولات جدید را بر اساس معیارهای پایداری معرفی خواهد کرد.
اولین کفش کاملا قابل بازیافت با عنوان “Futurecraft Loop” از سال 2019 در مرحله آزمایش بوده است. عرضه به بازار برای سال 2021 پیش بینی شده است. آدیداس در حال حاضر مشغول توسعه مواد تولیدی زیست تخریب پذیر برای پوشاک ورزشی است و نمونه های اولیه برای لباس تنیس را قبل از مسابقات ویمبلدون در سال گذشته ارائه داد.
آدیداس کیسه های پلاستیکی را از فروشگاه های خود در سال 2016 حذف کرد و همچنین از بسته های بازیافت شده برای تحویل محصولات به فروشگاه ها در آینده استفاده خواهد کرد. سایت های آدیداس اکنون تقریباً بدون پلاستیک هستند. هر ساله از تولید حدود 40 تن زباله پلاستیکی جلوگیری می شود. از سال 2019، مصرف کنندگان در انگلیس هنگام بازگشت محصولات استفاده شده اما کاربردی، کوپن فروشگاه اینترنتی آدیداس را دریافت می کنند.
از نظر حفاظت از محیط زیست، تا سال 2030، آدیداس میزان انتشار گازهای گلخانه ای را هم از فعالیت های خود و هم از عرضه کنندگان آن در مقایسه با سال 2017، 30 درصد کاهش می دهد. در آلمان، این شرکت تقریباً تمام برق خود را از منابع تجدید پذیر تأمین می کند.
در دراز مدت، محصولات حاصل از مواد اولیه تجدیدپذیر نیز نقش مهمی در کاهش ضایعات خواهند داشت. “آدیداس” و “استلا مک کارتنی” قبل از مسابقات سال گذشته ویمبلدون، نمونه اولیه تولید شده از لباس تنیس ساخته شده از مواد زیست تخریب پذیر مبتنی بر سلولز و پروتئین را ارائه دادند. در سال های آینده، آدیداس برای مشتریان خود محصولات بیولوژیکی تولید خواهد کرد. Reebok از منابع تجدید پذیر شامل پنبه، ذرت، جلبک و لاستیک طبیعی برای تولید کفش Reebok پنبه + ذرت و Reebok Forever Floatride Grow استفاده می کند.
برای ایجاد فرآیندهای کامل بازیافت زنجیره ای، آدیداس از سال گذشته آزمایشات راه حل های سازگار با مصرف کننده برای بازگشت محصولات استفاده شده را انجام داده است. در انگلستان، برنامه Infinite Play به مصرف کنندگان امکان می دهد با استفاده از برنامه Adidas، کفش یا لباس Adidas را به Adidas partner Stuffstr برگردانند و کوپن فروشگاه اینترنتی این شرکت را دریافت کنند. محصولات برگشتی دوباره فروخته می شوند یا در صورت عدم امکان بازیافت می شوند. در آدیداس، جلوگیری از زباله های پلاستیکی شامل حمل و نقل برای انتقال محصولات به مصرف کنندگان نیز می شود. کیسه های پلاستیکی از سال 2016 در فروشگاه های آدیداس استفاده نشده است. از سال 2021 به بعد، بسته بندی های مورد استفاده برای حمل محصولات از کشورهای تولیدی به قفسه های فروشگاه نیز از مواد بازیافتی ساخته می شوند. در عین حال، آدیداس در حال آزمایش زنجیره بازیافت بسته های حمل و نقل در اسپانیا به عنوان بخشی از بستر جهانی نوآوری “مد برای خوب” است.

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/lplz

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

4 دیدگاه برای “استفاده 50 % پلی استر بازیافتی در محصولات آدیداس

    • admin گفته:

      خیلی ممنون که با نظرات مثبت ، روحیه تیم ما را چند برابر می کنید .
      همیشه سعی میکنیم بهترین ها را به مخاطبمون ارائه دهیم چون بهترین مخاطبین و داریم .

    • admin گفته:

      ممنون لطف دارید .
      همیشه سعی میکنیم بهترین ها را به مخاطبمون ارائه دهیم چون بهترین مخاطبین و داریم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *