واردات کیسه های جوت (کنف) به کشور هند ممنوع شد

واردات کیسه های جوت به کشور هند ممنوع شد

وزیر نساجی هند اعلام کرد: واردات کیسه های جوت برای شرکت های این کشور ( هند ) به مدت 2 سال ممنوع می باشد

به گزارش ” ایران یارن – بازار نخ و الیاف ایران ” وزیر نساجی هند اعلام کرد: واردات کیسه های جوت برای شرکت های این کشور ( هند ) به مدت 2 سال ممنوع می باشد و حتی در صورت انجام این امر افراد متخطی به مدت 2 سال محکوم خواهند شد.

این هشدار برای تاجران و سازمان های وارد کننده ای است که به طور بی رویه به واردات کیسه های B-Twill و پارچه های جوت از بنگلادش و یا نپال اقدام می کنند و از انها در تدارکات دولتی استفاده می کنند.

این عضو کمیسیون جوت ( هند ) اعلام کرد که حتی اگر یک کیسه جوت وارادتی در سازمان های دولتی یافت شود و مشخص شود که از خارج از کشور هند وارد شده است بلافاصله بر علیه مالکان و مدیران آن شرکت اقدام خواهد  شد.
این بیانیه نشان می دهد که فراهم کردن این کیسه ها از خارج از کشور هند و کیسه های تولید شده از نخ وارداتی شدیدا ممنوع شده است و در این صورت لایحه سال 1987 ، JPM ( بسته بندی مواد در کیسه جوت ) نقض خواهد شد.

چنین تجارتی نه تنها منجر به تغییرات در یارانه ( سوبسید) دولتی در خرید ساک و کیسه های جوتی می شود بلکه بر بازار داخلی که شامل هزاران کارگر جوت و کشاورزان می باشد ،اثرات نامطلوبی دارد.

گردآورنده این خبر ایران یارن — بازار نخ و الیاف ایران

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/cxt0

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *