همه چیز در رابطه با نخ های لیفت

نخ لیفت

(این پست جنبه آموزشی داشته و نخ این مطلب را موجود نداریم)

منسوجات برپایه پلی لاکتیک اســید افزون بر مزایای زیست محیطی، عملکرد فنی بسیار خوب نیز دارند. سهولت فرایند مذاب ریسی، طیف یکنواخت خواص، تولید از منابع تجدیدپذیر و قابلیت تبدیل شدن به کود گیاهی (در پایان عمر مفید) موجب شده است که این الیاف مقبولیت فزاینده ای در صنایع نساجی به دست آورند. مصرف الیاف پلی لاکتیک اسید در مقایسه با الیاف سنتزی متداول مانند پلی اتیلن ترفتالات، در مرحله اولیه قرار دارد اما پتانســیل کاربرد الیاف پلی لاکتیک اسید در صنعت نساجی امیدوارکننده است. با توجه به مزایای زیست محیطی و عملکرد بسیار خوب در حیطه نساجی، انتظار میرود، استفاده از الیاف پلی لاکتیک اسید در آینده افزایش یابد.

پلیمر PLLA در بدن در آب، دی اکسید کربن و قند تجزیه شده و براحتی قابل جذب می باشد به همین علت است که کاربرد وسیعی در حوزه پزشکی دارد مانند فیلر پوستی، لوازم یکبار مصرف انفوزیون،نخ های بخیه پزشکی،میکروکپسولهای قابل تزریق و…..

انواع نخ‌های مورد استفاده در لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ به وسیله دو نوع نخ قابل انجام است:

نخ‌های معلق (خاردار): این نخ‌ها تحت بی‌حسی موضعی زیر پوست قرار می‌گیرند و پوست را بالا می‌کشند. مخروط‌های کوچکی روی این نخ‌ها وجود دارد که به محکم شدن آن‌ها زیر پوست کمک می‌کند. اثر این نوع لیفت صورت با نخ معمولا بین ۱ تا ۲ سال باقی می‌ماند. از این نوع نخ‌ها می‌توان به نخ‌های PDO و سیلوئت اشاره کرد.

نخ‌های صاف: نخ‌های صاف نیز در لایه‌های زیرین پوست قرار می‌گیرند ولی برای محکم شدن باید به یک نقطه پایانی متصل شوند.

نخ PDO

استفاده از نخ‌های PDO در لیفت صورت با نخ ، با بالا کشیدن پوست و تحریک کلاژن‌سازی موجب رفع افتادگی پوست، جوانسازی و محکم شدن پوست می‌شود. نخ‌های PDO‌ از جنس پلی دی اکسان وان هستند، این همان ترکیبی است که در تولید نخ بخیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

نخ سیلوئت

نخ سیلوئت ، نخ قابل جذب در بدن از جنس پلی ای لاکتیک اسید (PLLA) است. این ترکیب نیز در تولید نخ بخیه، ابزارهای ارتوپدی و درمان‌های پزشکی پرکاربرد است.

لیفت صورت با نخ چگونه انجام می‌شود؟

لیفت صورت با نخ بسیار سریع انجام می‌شود و بسته به تعداد نواحی تحت درمان و نوع نخ، بین ۳۰ دقیقه تا دو ساعت طول می‌کشد.

نخ معلق

با استفاده از یک سوزن توخالی مانند سوزن اسپاینال، برش‌های کوچکی به اندازه ۲-۱ میلی متر روی پوست ایجاد شده و مسیر عبور نخ روی صورت کشیده می‌شود. سپس نخ‌های خاردار در لایه چربی زیر پوست کاشته می‌شوند.

روی سطح نخ‌های خاردار مخروط‌های بسیار کوچک میکروسکوپی وجود دارند که به پوست متصل شده و به آرامی پوست را بالا می‌کشند تا در محل مناسب قرار گیرد. سپس نخ اضافه چیده شده و روی سطح پوست چیزی مشاهده نمی‌شود.

در لیفت صورت با نخ، تعداد نخ‌های مورد نیاز به تعداد نواحی تحت درمان (ابرو، غبغب و گردن) بستگی دارد، برای مثال برای لیفت کامل صورت تقریبا به ۱۸ نخ نیاز است.

نخ صاف

نخ‌های صاف با استفاده از سوزن استاندارد وارد لایه زیر پوستی می‌شوند. برای اینکه نخ‌های صاف در زیر پوست محکم شده و بتوانند پوست را بالا بکشند باید به یک نقطه پایانی مانند جمجمه یا ساختار ثابتی در صورت وصل شوند. با توجه به اینکه لیفت نخ در کدام قسمت از صورت یا بدن انجام شود، نقطه پایانی انتخاب می‌شود. بنابراین باید با توجه به آناتومی صورت، نقطه پایانی به گونه‌ای انتخاب شود که پس از لیفت صورت با نخ دچار افتادگی یا تغییر شکل نشود.

 

مطالب مرتبط:

سایت ایران­ یارن مفتخر است که یاری دهنده شما در امر خرید و فروش نخ و الیاف و سایر منسوجات باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و جدیدترین قیمت های نخ و الیاف با ما در ارتباط باشید.

۰۳۱۳۵۵۶۸۱۰۰   

    iranyarn@ 

 

خرید و فروش انواع

بازار نخ و الیاف ایران

لینک کوتاه

https://iranyarn.ir/c/w4nz

بازار نخ و الیاف ایران
واردات نخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *